Masz firmę ślubną?
Planowanie czas zacząć! znajdź oferty z Twojej okolicy
Pasaż ślubny
Wizytówki
Oferty z komisu
Czego szukasz?

Wyszukiwanie zaawansowane »
6 sposobów na promocję lokalu gastronomicznego2018-08-22 18:47:56

Masz już wymarzoną restaurację, bistro lub kawiarnię, ale nie wiesz, jak ją reklamować? Skuteczna promocja zakłada połączenie tradycyjnych i nowoczesnych form reklamowych, a także budowanie długofalowych relacji z klientami. Poniżej sposoby na promocję lokalu w branży gastronomicznej.

 

1. Spotkania tematyczne i eventy branżowe

Dobrym pomysłem na przyciągnięcie klientów oraz ocieplenie wizerunku lokalu jest organizowanie cyklicznych wydarzeń gastronomicznych. Pomysłów może być sporo, ponieważ wszystko zależy od Twojej kreatywności. Warto także brać udział w spotkaniach branżowych – wynajęte namioty reklamowe na takich eventach są dobrą formą promującą firmę.

Więcej informacji na: inventini.com

2. Doceń lojalnych klientów

Powracający klienci bardzo dobrze świadczą o Twoim lokalu i są jego najlepszą reklamą, dlatego warto ich docenić. Sposób zależy tylko od Ciebie – mogą to być spersonalizowane podarunki lub karta rabatowa. Programy lojalnościowe w gastronomii to ważny element zatrzymania klienta.

3. Strona internetowa i wirtualny spacer po lokalu

Strona internetowa to wciąż najlepsza wizytówka każdej firmy. Zlecając jej projekt pamiętaj, że musi ona być responsywna, ponieważ większość użytkowników Internetu korzysta z telefonów do wyszukiwania potrzebnych informacji. Z czasem możesz rozważyć kampanie Google Adwords, aby znaleźć się wyżej w wynikach wyszukiwania Google.

Atrakcyjnym sposobem na przyciągnięcie gości do lokalu jest wirtualny spacer, który pozwoli Ci pochwalić się jego wnętrzem. Możesz to zrobić dzięki technologii Google StreetView. Wirtualny spacer możesz dodać do strony internetowej lokalu lub zamieścić go na portalu społecznościowym.

4. Reklama tradycyjna

Plakaty, ulotki i banery reklamowe są wciąż chodliwą formą promocji i pozwalają na dotarcie do większej liczby osób. Dobrym pomysłem jest także nawiązanie współpracy z lokalnymi serwisami branżowymi – okoliczni mieszkańcy mogą sięgać po prasę lub broszury z nowościami.

5. Reklama w Internecie

Reklama w Internecie we współczesnym świecie to absolutna konieczność, by zostać zauważonym. Obok prowadzenia bloga czy konta na Facebooku, warto postawić na Instagram – w branży gastronomicznej daje on szerokie pole manewru.

6. Aplikacje na telefon

Bądź na wyciągnięcie ręki swoich klientów dzięki nowoczesnym rozwiązaniom technologicznym. Obecnie konsumenci mają spory wybór aplikacji na komórki i tablety, które pomagają szybko znaleźć i zamówić interesujące ich jedzenie.

  Aby skutecznie wypromować lokal gastronomiczny, dobrze jest wyjść ze swoimi usługami do ludzi i spotkać się w ramach spotkań branżowych. Ponadto ważne są działania Internetowe oraz te związane z tradycyjnymi formami promocyjnymi.