Masz firmę ślubną?
Planowanie czas zacząć! znajdź oferty z Twojej okolicy
Pasaż ślubny
Wizytówki
Oferty z komisu
Czego szukasz?

Wyszukiwanie zaawansowane »
Kategorie
Dieta przedślubna, czyli zaplanowane odchudzanie2016-11-21 10:08:58

Dzięki szerokiemu zasięgowi mediów społecznościowych mamy łatwy dostęp do różnego rodzaju diet, których stosowanie powinno pomóc w kształtowaniu sylwetki oraz osiągnięciu satysfakcjonującej dla nas wagi. Oprócz tego mają one za zadanie pozytywnie wpłynąć na nasz wygląd poprzez poprawę kondycji skóry oraz wzmocnienie włosów i paznokci. Jednak niektóre dostępne plany żywieniowe oparte są o monotonie, powtarzalność składników (np. dieta kapuściana) oraz niskokaloryczność poszczególnych posiłków. Czy wśród tych wszystkich diet cud, znajdzie się taka, która pozwoli przyszłej pannie młodej w sposób racjonalny pozbyć się zbędnych kilogramów?

 

Czym charakteryzuje się zdrowa dieta?

Nie od dziś wiadomo, że zdrowa dieta połączona z regularną aktywnością fizyczną jest kluczem do sukcesu. A skoro ta wiedza towarzyszy nam od tak dawna, to dlaczego wybieramy diety, które mogą mieć negatywny wpływ na nasze zdrowie? Czy chęć zrzucenia nadprogramowych kilogramów powinna mieć odzwierciedlenie w naszym złym samopoczuciu? Otóż nie. Przy wprowadzeniu prawidłowych nawyków żywieniowych mających na celu redukcję masy ciała, powinnyśmy pamiętać o jednej zasadzie, mówiącej o tym, że mądre odchudzanie to bezpieczne odchudzanie.

Cel? Suknia ślubna!

Zacznijmy od początku. Przede wszystkim Twoje zapotrzebowanie energetyczne oraz stopień deficytu kalorii musi być ustalone indywidualnie, biorąc pod uwagę obecny stan odżywienia organizmu, wiek, wagę, wzrost, płeć, aktywność fizyczną oraz ewentualne choroby. Bez prawidłowo przeprowadzonego wywiadu żywieniowego, dobrana dieta może nie spełnić Twoich oczekiwań. Kolejnym etapem dążenia do idealnej wagi jest prawidłowa ilość spożywanych posiłków, która waha się od 4 do 5 posiłków dziennie. Należy przy tym utrzymać regularność w ich spożywaniu, czyli między każdym daniem powinien być zachowany taki sam odstęp czasowy. Wskazane jest, aby przerwa ta wynosiła od 2,5 do 4 godzin. Odpowiednie nawodnienie organizmu również odgrywa istotną rolę w procesie odchudzania. Powinna być ona wypijana w ilości od 1,5 do 2 litrów na dobę, jednak wartość ta zmienia się wraz ze stopniem i rodzajem uprawianej aktywności fizycznej. Twój jadłospis powinien obfitować w świeże warzywa i owoce, a także zawierać takie produkty jak chude mięso (czyli drób), ryby, produkty pełnoziarniste oraz te bogate w nienasycone kwasy tłuszczowe. Wszystkie te komponenty są prawdziwą kopalnią niezbędnych składników odżywczych, a spożywanie ich w odpowiednich dla Ciebie porcjach pomoże w kształtowaniu wymarzonej figury. Należy ze swojego codziennego jadłospisu wykluczyć słodycze, które nie są sprzymierzeńcem w walce o satysfakcjonującą masę ciała. Aby wyeliminować chęć ich podjadania, wprowadź do swojej diety orzechy, nasiona czy też pestki, które są źródłem wielu cennych składników mineralnych mających korzystny wpływ na Twoją urodę. Oczywiście nieodłącznym elementem diety odchudzającej jest regularna aktywność fizyczna. Codzienny ruch przyspieszy metabolizm oraz proces spalania tkanki tłuszczowej, a tym samym wyrzeźbi Twoją sylwetkę.

Pamiętaj, że odchudzanie powinno być działaniem kontrolowanym, najlepiej prowadzonym pod czujnym okiem dietetyka, które znajdziesz przy korzystaniu z odchudzającej diety na Dietmap.pl. Stosowanie się do zasad zdrowego odżywiania pozwoli Ci na utratę od 0,5 do 1kg/tygodniowo, dodatkowo pozytywnie wpływając na atrybuty Twojej urody. Dzięki temu będziesz mogła cieszyć się wymarzoną figurą oraz zdrowym wyglądem w ten szczególny dzień.